26. 5. 2013, 1:24

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Reportáž  *Fotogalerie  #Pirátská síť  @VideoChat  Komix
My, děti Sítě


My, kteří jsme vyrostli s Internetem a na Internetu - jsme "generací", která ten termín naplňuje jistým podvratným způsobem. Nedostali jsme vnější podnět od reality, ale proměnu reality samotné; nespojuje nás obvyklý, ohraničený kulturní kontext, nýbrž vědomí svobody jeho výběru a sebeurčení.



27. 2. 2012


Datum: 27. 2. 2012, Autor: Piotr Czerski
Přečteno: 6923x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 57 čtenářů, celková známka je 1.36.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

pěkně
(risha, 26. 4. 2012 - 21:05:13)
Odpovědět
pěkně, rozjela se tu i politická debata :)

tento text parádně popisuje můj život, mých kamarádů a určitě dalších desítek milionů lidí...

Děti sítě
(závislačka, 3. 3. 2012 - 01:44:25)
Odpovědět
I já jsem dítě sítě :D na netu jsem aždý den :D

Děti sítě
(Colda, 29. 2. 2012 - 09:56:30)
Odpovědět
Připomíná mi to sklonek 19. století, kdy se takto formovali dělníci. Dnes to jsou ajťáci.
Zaznívá tu hrdé "My", které chce změnit svět. Kdo však vůbec ví, co tyto nové věci přinesou a přinášejí? Kdo ví, jak tento nový činitel, kterému je naše společnost a její zřízení vystaveno, bude působit? Ach, žádný neví... (K.H.M.). Do budoucnosti totiž vidí jen Bůh a komunisté.
Kdo si tuto nevědomost uvědomuje? Málokdo.
Na místo studia reality nastupuje utopie, vysněná vize budoucnosti. A prostředky, jak nové doby dosíci? Inu, to je jasné, přece přímou cestou, jako vždycky. Účel světí prostředky a věci se pomalu musí začít přizpůsobovat nevyhnutelné budoucnosti.
Vedle hrdého "My" se pomalu začíná oběvovat jiný útvar, "vy". "Vy" staré, překonané a zkorumpované struktury, pomalu mířící do propadliště dějin. Už vám zvoní hrana.
A co máme dělat "my", kteří se necítíme být součástí "My" ani "vy"?
Nic, síť si svou vládu tak jako tak dobude a všichni v ní budeme lapeni. Její bývalé děti se pak snad stanou velkými pavouky snovači, kteří budou z informačního materiálu spřádat velké kokony informací, ze kterých si bude lze vybrat. Z většího kokonu se narodí více malých pavoučků. Nejschopnější a nejúspěšnější se rozlezou nejdále, spřádaje při tom nové struktury dle genů a memů, které takto prokázaly nevětší schopnost odolat selekčnímu tlaku v novém světě - obstály pod přísným okem zástupů kriticky myslících jedinců. Hierarchizovanou strukturu nahradí miska agaru, pravdu pravděpodobnost, realitu virtuální realita, vzájemné obchodování jednostranná blahosklonnost nakupujících, demokracii pak vláda všech. A když to nebude fungovat? Restart. Šíření nelze zastavit.

Re: Děti sítě
(Running Man, 29. 2. 2012 - 10:23:33)
Odpovědět
"Do budoucnosti totiž vidí jen Bůh a komunisté. " - tato Vaše věta zajisté nadchne všechny mladé a aktivní lidi a přestanou díky Vám bojovat za právo na svobodu šíření informací a za svobodný Internet.

2) "...demokracii pak nahradí vláda všech." ?? A podle Vás je Demokracie vláda koho ? Jedné , nejlépe Komunisktické strany ? :-DDD To co jste právě napsal je v rozporu s tím, jak toto slovní spojení démos-lid, krátos- vláda pojmenoval 300 let před Kristem ARISTOTELÉS.

Pane Colda raději běžte budovat socialismus někam k továrnímu pásu a nedělejte tu ze sebe zbytečně šaška.:-DDD

Re: Re: Děti sítě
(Colda, 29. 2. 2012 - 11:08:22)
Odpovědět
Pokud jde o první odstavec, nevím, jak tomu mám vlastně rozumět a jak to souvisí s tématem článku / mého příspěvku. Jinak svobodu také upřednostňuji, v tom se asi nelišíme.

Pokud jde o ono Aristotelem údajně "pojmenované slovní spojení", zkuste pochopit ironii a najít hlubší smysl ;) Napovím: slova vzniklá složením nejsou pouze prostoduchou složeninou, ale získávají svůj nový význam. Snahy o "lepší", "skutečnou demokracii", tj "opravdovou vládu všech, teď a tady" jsou pak v historii četné, můžete si vyhledat spoustu příkladu (patří sem i naše nedávná "lidová demokracie"). Já si ale myslím, že na tom, co řekl Churchill o "nejdokonalejším ze všech špatných způsobů vládnutí" něco bude, a že bychom si tohoto současného, ač často na nervy lezoucího, zřízení měli přece jen trochu vážit.

K pásu určitě zase někdy, alespoň na čas, půjdu - a rád. Není nad pocitvou práci :-)

Re: Re: Re: Děti sítě
(Running Man, 29. 2. 2012 - 14:59:30)
Odpovědět
Věřte tomu, že to co se zde formuje není jen nějaký experimetn ajťáků. Znám osobně mraky lidí sympatizujících s Anonymous, či Pirátama. Jsou ze všech oborů, všech úrovní. Jsou to právníci, politologové, umělci, muzikanti, vysokoškolští pedagogové, studenti i důchodci. Nikdo z nich netouží po návratu bolševika a nikdo z nich netouží po další formě totality. Totality peněz a mamonu ! Nejde o to, že padne pouze naše vláda. Celý tenhle arogatní a amorální systém padne ! A to co přijde, může být opravdu velice slušná a velice podařená demokracie. Ovšem pouze za předpokladu, že zůstane Internet naprosto svobodným a státem či kýmkoliv nekontrolvaným médiem !!! A to tak, že legislativně. A jestli si myslíte, že je to pouze teorie, pak věřte že již přestává být. Jedna evropská země to již má a ukázalo se, že to je dobrá cesta jak z tohoto kapitalistického srabu ven. Proto také na ní byla uvalena mediaální blokáda. O té zemi někso velice mocný, kdo tahá za nitky v EU i USA, doporučilo novinářům nepsat, nehovořit nevysílat ! Ani u nás samozřejmě.
Věřte, že svobodu Vám bůh i komunisté vždy upřou. Stačí se pořádně podívat do historie. Z chyb minulosti se musí poučovat a ne je sázet znova !

Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(merhaut, 29. 2. 2012 - 15:33:06)
Odpovědět
Ani bůh, ani komunisti, ani kapitalismus... že by další, x-tá, slepá cesta?

A právníci, politologové, umělci, muzikanti, vysokoškolští pedagogové, studenti i důchodci se dozajista šikují pod pirátským praporem anarchistické "svobody" brát si cokoliv a hlavně zadara:-) Tomu sám nevěříte...

Re: Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(Running Man, 29. 2. 2012 - 15:56:16)
Odpovědět
Nikde jsem nepsal, že hodláme rušit jako takový kapitalismus. Nýbrž TENTO, prohnilý, despotický, amorální a nedemokratický kapitalismus!


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(vlasta klepák, 29. 2. 2012 - 18:24:11)
Odpovědět
To máš marný, někdo nechce vidět za ty běžné věci, které nás obklopují a které mnozí z nás považovali za samozřejmé...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(merhaut, 1. 3. 2012 - 01:56:18)
Odpovědět
Ha, přicházejí osvícení budovatelé čerstvého, morálního a demokratický kapitalismu:-) Kontrolní otázka pro Utíkajícího blba, velkého to milovníka cizích slov: kdo je kupříkladu v Česku henten despota?

Takovým trdlům doporučuju jediné: nahlásit se Bendovi, a čekat na transport...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(Prosím, 4. 2. 2013 - 19:48:39)
Odpovědět
Kdo je Benda? Proč bychom ho měli znát? Proč by nás to vůbec mělo zajímat? Založte mu fanklub ano?

Re: Re: Re: Re: Děti sítě
(Golem, 29. 3. 2012 - 18:18:29)
Odpovědět
A to co přijde, může být opravdu velice slušná a velice podařená taškařice.

Re: Re: Re: Děti sítě
(Velmi, 4. 2. 2013 - 19:45:40)
Odpovědět
Smutné...

Re: Re: Děti sítě
(vlasta klepák, 29. 2. 2012 - 13:27:11)
Odpovědět
Hele, jdi s tou iluzí demokracie někam...


(Jára, 29. 2. 2012 - 08:23:04)
Odpovědět
Např. k druhému odstavci: jednoduchý internetový přístup k informacím automaticky neznamená, že jsou informace kvalitní, jejich výběr z většího počtu stránek nezaručuje relevantní selekci a výsledek, naopak, internet přináší v rámci poskytování informací, plochý schématismus, který se jako rakovina šíří ve společnosti a ve výsledku může přispět minimálně ke zrádné nekritičnosti. Tím schématem je právě onen princip-na otázku dostaneš mnoho rychlých odpovědí, a tím to většinou končí. Pokud se mezi „Vámi“ objeví dumající jedinci, kde si tedy ověřují věrohodnost informací? Zas a znovu na internetu, takže na základě čeho je vytyčena myšlenka oné kvalitní selekce? „Nahradit informaci, kterou si pamatujeme, její novou, lepší verzí“? To je odpověď na vše…totiž hledání pravdy není procesem „praní“ informací, ale rozšiřováním vědomí i podvědomí v kontaktu s lidmi a knihami, intelektuálním růstem, dialogem. Internet a jeho všudypřítomná síť zkracuje vzdálenosti, ulehčuje život, ale také banalizuje, zkresluje a přesycuje. Děsím se onoho faktu, který se tady velebí, totiž rychlé práce s informací, kterou lze kdykoli nahradit. Ten proces je degenerativní a způsobuje zaostávání lidské mysli. Je přeci obrovský rozdíl mezi tím zadat do googlu jméno Vincent van Gogh, a tím, skutečně prostudovat jeho konkrétní malbu, pročíst dopisy, které psal, přečíst studie, které o něm a jeho tvorbě napsali odborníci, projít francouzský venkov a nadechnout se atmosféry, kterou zakoušel…Ptám se, jakou cestu myslíš, že zvolí dnešní mladý člověk…?

Re:
(merhaut, 29. 2. 2012 - 09:19:46)
Odpovědět
Přesné!

Re: Járo - Nesouhlasím !
(Running Man, 29. 2. 2012 - 10:10:14)
Odpovědět
A) jediné médium, které cíleně banalizuje závažné problémy jsou hlavní komerční TV či rádia. Příklad. : Když jsem byl v 2. demonstraci proti ACTA, bylo nás 3 000. 3000 lidí, kteří pochodovali přez Pražský Hrad a skandovali hesla "svobodu", "Už je to tady" a "Nejsme žádné ovce". Pověřený chlápek nás napočítal přez 3000. V té samé době TV Nova odvysílala reportáž o tom, že se sešlo nějakých 400 pomatených hackerů na Klárově a tim veškeré tv informování o problému skončila.
B) Internet musí zůstat svobodný a nestranný, což samozřejmě v důsledku přinese někdy i protichůdné zpravodajské informace. V rámci Internetu i v rámci Internet versus jiný typ médií. jenže právě to bude známka toho, že Internet je svobodný a nekontrolovaný prostor. A tak to musí zůstat na věky !!
Příklad. : Podívejte se na projev Obamy o stavu Unie - konkrétně co řekne v čase 01:30 až 02:00 zde... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/212411034000021-projev-baracka-obamy-o porovnejte s tím, co se dá na Internetu najít například zde...
http://www.novinkyvysocina.cz/zpravy/ze-zahranici/al-kaida-se-zmocnila-jemenskeho-mesta/
ht http://zpravy.idnes.cz/nazor-obamova-bilance-na-strednim-vychode-je-dost-tristni-pm7-/kavarna.aspx?c na dalších místech ! Pokud by prošel Americkou vládou tlačený dokument ACTA, tak je jasné, které informace by z médií i Internetu byla časem odstraněna / zcenzurována. Byla by nám předkládána pouze jedna verze pravdy. Té Americké prvdy. Ale byl by to OPRAVDU JEDINÝ A TEN SKUTEČNÝ OBRAZ REALITY ? Opravdu takový jednosměrný Svět potřebujeme mít ?


Re: Re: Járo - Nesouhlasím !
(Jára, 29. 2. 2012 - 10:30:29)
Odpovědět
Nemluvil jsem o svobodě a nesvobodě internetu, ale o jeho negativních dopadech obecně. Pořádně si přečti co píšu....jinak s tou televizí určitě souhlasím, ale pravdou je, že každé médium zkresluje informace, ty se deformují i orálním podáním, dva lidé neřeknou tutéž věc stejně, jelikož do toho projektují sama sebe, své nálady, kompetence, vzdělání, atd. Ovšem pro mne budou vždy relevantním podkladem informací knihy autorů o kterých vím, že se danou problematikou zabývají, nikoliv např. internetové články, které nejsou nikým podepsané, nebo pokud ano, tak lidmy, o kterých niko nikdy neslyšel. Jak jsem již uvedel výše, podaná informace automaticky neznamená, že je správná, ale bohužel dnešní svět k tomuto principu inklinuje a čím dál míň se zabývá původem daných výroků, či textů.

Re: Re: Re: Járo - Nesouhlasím !
(, 2. 3. 2012 - 09:47:23)
Odpovědět
> Ovšem pro mne budou vždy relevantním podkladem
> informací knihy autorů o kterých vím, že se danou
> problematikou zabývají

Seš lepší než ostatní, ostatní čtou blogy a bulvár a ty čteš knhy. To si chtěl napsat? Až na to, že ty knihy za pár let najdeš jen, kde? .... na Internetu.

Re: Re: Re: Re: Járo - Nesouhlasím !
(Jára, 6. 3. 2012 - 11:47:11)
Odpovědět
Nelze řešit co bude, či nebude, klidně je možné, že klasickou knihu vytlačí její elektronická forma a už se tak bohužel často děje, ale pořád se diskuze stáčí špatným směrem, bohužel...Internet jako médium s obrovským potenciálem svádí toho, kdo hledá informaci a relevantní odpověď na ni, k přijímání jednoduchých odpovědí a řešení, jak jsem již napsal výše společnost spěje k redukcionalismu, plochosti a banalitě, a k tomu paradoxně přispívá neomezený a informacemi napěchovaný internet.

Re: Re: Re: Re: Re: Járo - Nesouhlasím !
(kyti, 6. 3. 2012 - 16:13:13)
Odpovědět
Opravdu si myslíš, že každý, kdo komu upřeš zadat do googlu jméno toho malíře, okamžitě vyrazí do galerie, odtud do knihovny a pak na vlak do Francie? Těžko, v hospodě nebo na jiném společenském místě se večer budou bavit "Znáš toho Gogha? Neznám. Já taky ne. Škoda." A tím to zhasne. To že mám přístup k neomezenému množství informací přeci neznamená, že musím být odborník na všechno a každou informaci, kterou získám podložím rokem bádání. Každého přeci zajímá něco jiného, něco jiného vyhledává, něco jiného mu stojí za prohloubení jinou cestou, než jen kusými informacemi z internetových zdrojů - to že získám jako "bonus" znalosti i o tom, co mě nijak příliš nezajímá, ne tak moc, abych to musel vidět na vlastní oči a dokonale to pochopit. Představ si, že by nebyl internet. Zeptáš se mě "Znáš toho Vincenta?" A já ti řeknu "Ne, neznám. Nikdy jsem nebyl ve francii a neumím francouzsky." Tak mi dáš nějakou tlustou knihu, ať si o něm přečtu. Ale já se ptám, zajímá mě to tak moc, abych na úkor něčeho jiného strávil několik dní čtením knihy o něčem, co mě nezajímá, jen proto, abych si v tom směru rozšířil obzory? Pokud zjistím, že mě to začne zajímat, přečtu si ji, proč ne. Třeba si o něm vyhledám informace na internetu, zjistím že byl ujetej, uřezal si ucho a pěkně maloval (a spoustu dalších zajímavých věcí, k tomu bezděky zjistím informace o tuctu dalších malířů, o kterých bych nevěděl, protože jsi mi o nich neřekl) Až na základě toho si rozhodnu, jestli se o to budu dál zajímat. A je dobré si uvědomit, že informace vydaná na fyzické, papírové knize není zárukou toho, že je pravdivá, vyčerpávající, dokonalá, a hodnotnější než jiné informace. Je to jen záruka toho, že si přečtu deset knih, získám více méně konzistentní znalosti k problematice, a nemusím se děsit toho, že budu muset vybírat z deseti tisíc, deseti milionů informací od různých autorů a tvořit si vlastní názor.

hecknusi
(franc, 28. 2. 2012 - 21:42:17)
Odpovědět
Blbečkové co si hrajete na chytrý a otravujete život jiným Vašimi blbými názory.Mám pro Vás návrh co s volným časem když se tak nudíte. HRAJTE SI S PINĎOUREM.Bude Vám líp,nebude Vás tlačit semeno na ty Vaše malý mozky (pokud tam v těch Vašich palicích nějaký místo na šedou kůru mozkovou zbylo) a vyserte se na NORMÁLNÍ lidi.
ANONYMOUSÁKY

Re: hecknusi
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 21:47:07)
Odpovědět
No to je průjem. Radši nechci vědět, co tlačilo tebe.

anonymous
(Olson, 28. 2. 2012 - 21:14:55)
Odpovědět
Mně se nejvíc líbí ta neadresnost, proti které tak horují. My , my , my .... KDO ? Všichni za jednoho a jeden za všechny...? Hezká idea, bohužel se za tím většinou skrývá neochota mít za něco zodpovědnost. Nechceme platit přemrštěné částky ? To je moc drahé ? Tak si to vezmeme sami... paráda. Anarchie. A kdyby šlo všechno sdílet přes internet, tak si vezmeme všechno a zadarmo. Jenomže to nejde a nikdy to asi nepůjde.

Re: anonymous
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 21:37:05)
Odpovědět
Nelži, vono to navopak jde a dělá se to, viz to svobodný sdílení informací. Jo a co je zlýho na tom nechtít platit přemrštěný hausnumerácký sumy? Však to je trh, ty "anarchisti" dělaj poptávku!

Re: Re: anonymous
(BUM, 29. 2. 2012 - 01:35:39)
Odpovědět
Nebouch ses někde do hlavy? Když je pro tebe něco drahé, tak se bez toho obejdi a nekupuj to.

Re: Re: Re: anonymous
(vlasta klepák, 29. 2. 2012 - 13:20:29)
Odpovědět
No však si to nekupuju. A když si to nekoupí nikdo, možná to dojde i tomu prodávajícímu. Ale jen za předpokladu, že jsme si všichni rovni - což v případě konzument vs. korporace neplatí.

Re: anonymous
(ender, 28. 2. 2012 - 21:37:06)
Odpovědět
Ale v tom článku tohle přece vůbec není.

Jako poznáte typického "vzdělance wikydala"?
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:53:45)
Odpovědět
Takhle: "Zvykli jsme si, že místo jedné odpovědi jich najdeme mnoho a umíme z nich poskládat nejpravděpodobnější verzi, přičemž vyloučíme ty, které jsou nevěrohodné."

Surfující Tele bez vzdělání se tímhle způsobem po čase "neomylně" stane 11/9 konspirátorem, anebo ještě něčím hloupějším:-)


Re: Jako poznáte typického
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 15:36:36)
Odpovědět
Tak vobčas to surfování vomez a běž se provětrat.

Re: Jako poznáte typického
(Petr, 29. 2. 2012 - 04:41:37)
Odpovědět
Ne vždycky. Čím víc jsem přečetl konspiračních teorií 9/11, tím víc mi připadají směšné. Když jsem přečetl první, říkal jsem si, že zrnko pravdy by se tam mohlo ukrývat, ale ony se ty teorie občas i navzájem vyvracejí :-)

Re: Re: Jako poznáte typického
(, 1. 3. 2012 - 02:59:51)
Odpovědět
a tu o tom že to nebylo letadlo, ale izraelský létající talíř jsi čet?

Re: Re: Re: Jako poznáte typického
(Petr, 1. 3. 2012 - 03:44:01)
Odpovědět
Ne, na tu jsem nenarazil. URL?

Re: Re: Re: Re: Jako poznáte typického
(merhaut, 1. 3. 2012 - 09:25:46)
Odpovědět
Jedna z konspiračních diskusních buněk o 11/9 je na lide.cz, tam se člověk doví věci:-)

My,děti Sítě
(clot, 28. 2. 2012 - 14:40:27)
Odpovědět
Velmi dobře napsané a s jasným cílem. Škoda, že né všichni to takto chápou. Bohužel jsou tací , kteří ze sásady vše dopředu pohřbí a většinou proto, že je to nad jejich chápání,je mě jich opravdu líto.


Re: My,děti Sítě
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:55:12)
Odpovědět
Tebe měli pohřbít už na základce, sásado:-)

Re: Re: My,děti Sítě
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 15:57:04)
Odpovědět
A tebe by radši ani pohřbívat neměli. Zakopat někam ke hřbitovní zdi...

merhaute, merhaute
(Running Man, 28. 2. 2012 - 14:19:59)
Odpovědět
Merhaute, Merhaute.. musí Vám být nesmírně líto, že doba srpu a kladiva je již dávno a nenávratně pryč a taková stejná doba již nikdy nepřijde, že ?

Re: merhaute, merhaute
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:57:27)
Odpovědět
Líto mi je nedospělých trdel, co podlehnou zarudlé net-anarchii. Náraz životní reality bude pro ně o to tvrdší...

Re: Re: merhaute, merhaute
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 15:39:19)
Odpovědět
Tak jsme se vzájemně politovali... co tam máš dalšího?

Nemáte pravdu
(Lidynka, 28. 2. 2012 - 13:54:04)
Odpovědět
Není pravda, že Vy jste generace , která vyrostla na internetu. Já mám 62 let a představte si ,že i já rostla s internetem. Moc Vám držím pěsti!

Re: Nemáte pravdu
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 14:26:54)
Odpovědět
Voni ten pojem generace v tejdlenctý souvislosti asi mysleli širšejc, bez časovýho vomezení.

Re: Re: Nemáte pravdu
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:59:00)
Odpovědět
Generace bez časovýho vomezení... hmmm, tos Vlastíku vydumal sám?:-)

Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 15:35:07)
Odpovědět
Jo. A vo tom to přemejšlení je.

Re: Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(ME, 29. 2. 2012 - 09:10:10)
Odpovědět
Generace bez časového omezení? Řekl bych, že v tomto případě to možné je - internet je do jisté míry anonymní a věk uživatele se těžko pozná, pokud ho sám neprozradí. A tak ti, kdo chápou, že svět funguje tak, jak bylo popsáno v tomto článku, jsou digitální generace, a naopak ti, kteří to nechápou jsou analogová generace.

Myslím, že třeba www.TED.com - to chápou, to je pro mě projev pochopení digitální generace. Víc takových a nebude třeba měnit autorská práva.

Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(merhaut, 29. 2. 2012 - 09:42:07)
Odpovědět
Generace "vyrostlá na internetu" je samozřejmě i věkově vymezená, to dá rozum. Těžko na internetu vyrůstal čtyřicátník, že. Generace bez časového vymezení je zkrátka protimluv, ať to někteří chápou nebo ne. Vždycky mě pobaví, když někdo chce řešit svět, a přitom nepochopí ani takové triviality:-) Hold jiná generace...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(Kuky, 29. 2. 2012 - 17:06:50)
Odpovědět
Mě je, chlapečku duševně zjevně silně nedostatečný, šedesát. A přesto se považuji za vyrostlého na internetu - lezl jsem po něm ještě v době, kdy se používal gopher jako hlavní protokol pro přenos informací a můj první HTTP klient byl lynx.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(merhaut, 1. 3. 2012 - 02:03:48)
Odpovědět
Ty jsi nepochybně vyrůstal v pionýrském oddíle Mladý dráteník soudruha Lenárta, šedesátníku:-) Znáš – ty můj opožděný vrstevníku – trefnou hlášku, že kdo nebyl zamlada levičák neměl srdce a kdo není dospělosti pravičák nemá rozum?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte pravdu
(vlasta klepák, 1. 3. 2012 - 18:50:08)
Odpovědět
A na tebe hlášku nevymysleli, protože jsi jim nestál za tu námahu.

Přesné
(Josef Koleček, 28. 2. 2012 - 13:19:38)
Odpovědět
Klobouk dolů autorovi. Takhle detailně rozebraný pocit, který mám z mladších spoluuživatelů Sítě, jsem zatím nezažil.
Pep
P.S.: na merhauta se nereaguje. Dokud si na něj neodhlasujeme 3x a dost ;-)

Re: Přesné
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 14:30:40)
Odpovědět
Na merhauta se reaguje. Mě to baví.

Něco se musí změnit
(Josef, 28. 2. 2012 - 12:58:15)
Odpovědět
Současný systém je dlouhodobě neudržitelný, článek má dobrou myšlenku.

merhaute, ...
(irokez, 28. 2. 2012 - 09:39:05)
Odpovědět
zase jste nic nepochopil :D

Re: merhaute, ...
(merhaut, 28. 2. 2012 - 11:19:57)
Odpovědět
Na podobných anarchisticko infantilních výserech není co chápat, těm se dá akorát vysmát:-)

Re: Re: merhaute, ...
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 11:34:10)
Odpovědět
Nečteš, nechápeš, směješ se autoru článku. Čteš, chápeš, směješ se merhautovi.

Re: Re: merhaute, ...
(pepíno, 29. 2. 2012 - 14:45:42)
Odpovědět
Reagujete jako Troll a asi i trochu jste.Bez uražky,to je jen termín pro srozumitelnost.Přímá demokracie již funguje v praxi na forech a chatech a v malých společenstvích.I pro Vás je otevřená řada zkušeností o kterých mluví text děti Sítě.Musel by jste mít ale otevřenou mysl a trochu sebeúcty. s pozdravem Pepíno

Re: merhaute, ...
(Alex, 28. 2. 2012 - 13:20:54)
Odpovědět
Já se vám divím, že těm provokatérům ještě vůbec odpovídáte. Pokud někdo nemá konstruktivní názor (pro nebo proti), tak na to nereagujte a oni sem přestanou chodit.

Bolševici se zaradují,
(merhaut, 28. 2. 2012 - 09:04:43)
Odpovědět
až uvidí, jací jsou mladí internetbrigadisté...


Re: Bolševici se zaradují,
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 10:52:43)
Odpovědět
Jsem rád, že ti to udělalo takovou radost.

Re: Re: Bolševici se zaradují,
(irokez, 28. 2. 2012 - 11:43:30)
Odpovědět
označit je za interbrigadisty je vlastně pocta, jakkoli je to nepřesné

Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:45:48)
Odpovědět
internetbrigadisty, ty přesnoto...

Re: Bolševici se zaradují,
(0komrd, 28. 2. 2012 - 14:14:05)
Odpovědět
si presne taky analogovy troll z 20teho storocia o akych hovori autor clanku...

uz len vase 2D rozdelenie sveta na modru/cervenu hovori za vsetko, treti rozmer je moc vela zjavne na teba :D

pokial mas/mate nad 40-50 je mi to jasne, pokial nie, je mi ta luto, musis byt poriadne nestastny v zivote...

Re: Re: Bolševici se zaradují,
(merhaut, 28. 2. 2012 - 14:44:17)
Odpovědět
Trdýlko, protiřečíš si, zjednodušené vnímání světa je výsadou 1-0 digiomezenců:-) Svět je totiž odjakživa analogový... jak říkají muzikanti, mezi jedničkou a nulou je spousta muziky...

Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 15:38:14)
Odpovědět
No vono je i spousta úrovní lidský vomezenosti, ty muziko :)

Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Kuky, 28. 2. 2012 - 20:53:03)
Odpovědět
Tohle jste přepískl - blbost je věkově nezávislá a neomezená. Někomu to pálí v pětadevadesáti po padesáti letech ševcování a někdo vyleze z vejšky jako nepoužitelný idiot.

Nebo si snad vážně myslíte, že vy po padesátce zblbnete? Ale ne, blbne se láskou nebo sektářským náboženstvím, ne věkem.

Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(vlasta klepák, 28. 2. 2012 - 21:42:00)
Odpovědět
Věkem se blbne taky. Ale máš richtyka v tom, že to nejní jedinej způsob blbnutí a že tím študiem na vejšce se taky pomalu blbne nebo se vymejvá mozek. A některý fakulty jsou tím vyhlášený.

Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Petr, 29. 2. 2012 - 04:46:09)
Odpovědět
Studujte plzeňská Práva, tam vás zblnout nestihnou.

Než poseču trávník, bude ze mě právník. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Running Man, 1. 3. 2012 - 14:14:04)
Odpovědět
Merhaute vrať se radši zpátky k pásu do továrny budovat ten svůj ztracený systém. Jestli jsi bývalej bolševik, tak se divim že ještě nejsi v důchodu, nebo v kruzích vrcholové politiky. Akorát tu s tou svojí arogancí až příliš zacláníš slušným mladým lidem s dobrými úmysly !!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Running Man, 1. 3. 2012 - 14:55:32)
Odpovědět
Jen pro sichr .: ne že bych měl něco proti továrnám či práci rukama v továrně. Sám jsem makal v tovární hale u DP v metru. A bylo to super. Jen mám problém s arogantníma, zaslepenejma, nenávistnejma dinosaurama jako je Merhaut.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(merhaut, 2. 3. 2012 - 22:17:02)
Odpovědět
Ještě se tak despotický třepoto trefit chcánkem do vlákna, viď?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Spirit, 2. 3. 2012 - 23:55:18)
Odpovědět
Když člověk pomine lehkou menopauzální demenci a s ní spojenou aroganci, tak lze u vás občas najít myšlenku, která za pozornost stojí. Nic ve zlém, ale dá to fušku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(merhaut, 3. 3. 2012 - 01:43:53)
Odpovědět
Člověče, nejste pirátský stínový ministr zdravotnictví?:-) Pokud ne, hned se hlaste u Beneše, funkcí je stále víc jak Pirátů...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(merhaut, 3. 3. 2012 - 01:46:53)
Odpovědět
... u Bartoše ...

Funkcí je u Pirátů dost, ale...
(vlasta klepák, 3. 3. 2012 - 10:46:48)
Odpovědět
...ne tolik, jako u tebe dysfunkcí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bolševici se zaradují,
(Spirit, 3. 3. 2012 - 12:53:05)
Odpovědět
Hm. Tak zrovna z tohoto mráčku nezaprší. ;-)


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Internet
články v rubrice

24. 4. 2013 | 77
CISPA aneb šmírování internetových uživatelů opět na scéně
30. 1. 2013 | 1471
FISA aneb Jak se Barack Obama změnil ve Velkého Bratra
22. 12. 2012 | 108
Za zavřenými dveřmi OSN při pokusu o přivlastnění internetu
12. 12. 2012 | 370
Hacktivističtí hrdinové z GhostShell a důvody pro jejich boj
8. 12. 2012 | 52
Doporučení OSN, o kterých ani nevíte
25. 11. 2012 | 61
Šmírování a matematika
6. 11. 2012 | 1255
CRYPTOPARTY: Šifrování coby virál
19. 10. 2012 | 1531
STOP INDECT
24. 6. 2012 | 319
Poslanci hlasovali podle televize, šmírování by schválili i jako ústavní zákon
23. 3. 2012 | 311
Shromážděná osobní data budou vždy nakonec zneužita proti občanům.
22. 3. 2012 | 309
Jak lobby mediálního průmyslu a držitelů autorských práv postupně vytváří dystopickou budoucnost Velkého Bratra.
27. 2. 2012 | 355
My, děti Sítě
25. 2. 2012 | 288
Na Facebooku probíhá protest proti ACTA, spamují se stránky parlamentních stran
18. 2. 2012 | 167
Ondřej Neff: Akce Anonymous považuji za legitimní způsob odporu
17. 2. 2012 | 205
Anonymous napadli další weby americké vlády
8. 2. 2012 | 169
Cenzura a represe mohou lidem otravovat život, ale nikdy nevyhrají, píše Mladá fronta DNES
6. 2. 2012 | 544
Anonymous získali data ODS
2. 2. 2012 | 337
Web ODS hacknut, Anonymous vyzývají k odporu
1. 2. 2012 | 154
TOP 09 otevřeně podporuje ACTA
30. 1. 2012 | 232
Březina (KDU-ČSL): Kontroly počítačů mimo EU již jsou, tak proč je v ACTA nedovolit?
Nejnovější zprávy
Sociální stát a nezaměstnanost žen

6. 5. 2013 | Názory | 122
Jsem nadšená, že mohu žít v Evropě, kde mám jako žena především volební právo a ekonomickou svobodu. A jaká je realita?
Zobrazit celý článek ►
 

CISPA aneb šmírování internetových uživatelů opět na scéně
24. 4. 2013 | Internet | 77
Minulý týden byl v americkém kongresu schválen "zákon o sdílení výzvědných informací a o ochraně" (tzv. CISPA, Cyber Intelligence Sharing and Protection Act). Mnozí odborníci před novým zákonem varují jako před horším bratrem přechozích dohod PIPA, SOPA, ACTA apod., které díky odporu veřejnosti již v minulosti neprošly.

Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
15. 4. 2013 | Názory | 254
Facebook dostal během předchozích let v klasických mediích velkou šanci, postavenou na módní vlně zájmu lidí a obdivu k počtu zaregistrovaných uživatelů a nadále se ho snaží využívat nejenom mediální služby, jako noviny, televize i rozhlas, ale i jednotlivci, soukromé firmy, spolky, aktivisté a politické strany. K čemu nás ale tento populární web, přezdívaný jako největší sociální síť, vlastně navádí, jak nás pomalu formuje a do čeho nás přímo nutí? Nedělá z nás novodobé digitální otroky nebo závisláky a přinejlepším blbce? Dělá. Zadarmo a dobrovolně. A co na to piráti? Zejména funkcionáře velice inspirují jeho pravidla.

Femen vyhlásily Topless Jihad Day
4. 4. 2013 | Zahraničí | 261
Na dnešní den vyhlásily ukrajinské aktivistky Femen globální protest proti islámským fundamentalistům jako reakci na hrozící postih tuniské dívky, které zveřejnila fotografie svého obnaženého těla s feministickými slogany. Tuniský duchovní jí vyhrožuje ukamenováním.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Reportáž  *Fotogalerie  #Pirátská síť  @VideoChat  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový deník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování a svobodné tvorbě.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Pirátské noviny podporují Českou pirátskou stranu

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha
Informace o redakci Pirátských novin
Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je dovoleno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.