19. 6. 2013, 17:04

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Reportáž  *Fotogalerie  #Pirátská síť  @VideoChat  Komix
Den tripodů. 28.6. 2012, 16:30, Karlův most, Praha


Česká pirátská strana vás zve na protestní happening Den tripodů 28. 6. 2012 v 16:30. Důvodem je zpoplatnění fotografování se stativem na Karlově mostě a vymahačské manýry Prahy 1. Foťáky, stativy, ministativy a monopody sebou.



21. 6. 2012


Datum: 21. 6. 2012, Autor: Piráti
Přečteno: 7583x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 48 čtenářů, celková známka je 1.33.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

podobnost čistě náhodná?
(fx, 28. 6. 2012 - 18:07:49)
Odpovědět
Některé primitivní národy věřili, že fotografování člověka krade jeho duši.

podobnost čistě náhodná?
(fx, 28. 6. 2012 - 18:05:24)
Odpovědět

Protest bez urovne
(OsamaVinlAdin, 26. 6. 2012 - 16:35:30)
Odpovědět
Protestovat kvuli tomu, ze se nemuzu vyfotit na Karlovym moste je pouhou ztratou casu, ktereho uz prilis nezbyva. V prve rade je treba si uvedomit, ze dnesni fasisticky system je archaicky a nemenny, protestovani rozzurenych otroku nikdy nepovede ke zmene k lepsimu a to i vpripade, ze se bude protestovat proti skutecnemu problemu coz v tomhle pripade neplati. Nezbyva nam nic jinyho nez stahnout ocas a snazit se byt co nejmene zavisly na tomhle prohnilym systemu, kterej nas vsechny nevyhnutelne stahne dopice. Udavte se smichem, ale behem nasledujici dekady vlitnou americani drancovat Iran, za kterej se vsak postavi Cina s Ruskem, jelikoz si nemohou dovolit prijit o tak cenny zdroj ropy, ostatne sami oficialne prohlasili ze Iran branit budou a tenhle konflikt preroste ve 3. svetovou. Momenalne jsme ve fazi kdy americka vlada ceka na vetsi zaminku v podobe teroristickeho utoku ze strany Iranu jako tomu bylo pri 11/9. Idealni zaminkou muze byt OH v Londyne, kdy by vybuch nezasahl jen Z, ale cely svet. Inflace nevyhnutelne miri k socialnim nepokojum. JE TREBA PRIPRAVIT SE NA VALKU, TOMUHLE SVETU VLADNOU ZRUDY BEZ DUSE CO DENO DENNE PACHAJI GENOCIDU NA LIDECH, snimi se nedomluvite, ani je neporazite, protesty nikam nevedou, protoze chteji abyste protestovali a stejne tak chcou vyvolat revoluci, coz samozrejme je v jejich moci. Zelene ringle vas neochrani, ty jsou tu jen od toho aby vas sikanovaly a utlacovaly, proto si poridte zbran a naucte se sni zachazet, jinak jste predem zatraceni. Doporucuji shlednuti tohoto dokumentu, ktery rozssiri obzory kazdeho kdo nebude liny se na M. Rupperta podivat, na muj vkus je to az moc fizl, ale vse co rika je ZKURVENA REALITA!! a dovolim si tvrdit, ze uvedomeni po shlednuti muze vest k prodlouzeni vasi zivotnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=DGXT4rLZUpw

Re: Protest bez urovne
(Jeden, 30. 6. 2012 - 21:20:00)
Odpovědět
Dobře, ale než to vypukne, tak je třeba brzdit, brzdit, vzpírat se, šprajcnout se. Nesmí jim to procházet hladce. Úředník musí vědět, že když něco změní, že neprojde hladce...

Naprosto výstižné
(Pavel, 24. 6. 2012 - 09:02:33)
Odpovědět
Tenhle článeček to plně vystihuje. I když je z něj cítit malinko i nenávist vůči téhle podivné partaji ale vcelku má naprostou pravdu.
http://kyberskeble.blogspot.cz/2012/06/zakazane-stativy-piratsky-populismus.html

Autorská práva na Karlův most jsou dávno propadlá,
(Kuky, 23. 6. 2012 - 07:29:09)
Odpovědět
i kdyby je prodloužili na 500 let.

karlův most a foto
(Radek, 22. 6. 2012 - 09:52:21)
Odpovědět
jsem invalida: chodím o hůlce,třepají se mi ruce z těžké práce kterou jsem kdysi vykonával,k tomu špatně vidím.A nedovedu si představit fotit bez stativu!!!Jsou lidé kteří mají problémy s rukou nebo se jenom udržet na místě bez pohybu a o lidech kteří špatně vidí ani nemluvě!!!Je to vyhláška postavená na palici jenom buzerovat lidi!!!

Re: karlův most a foto
(, 22. 6. 2012 - 10:09:18)
Odpovědět
Zkuste si znovu vše přečíst. Žádná vyhláška nezakazuje lidem fotit na Karlově mostě se stativem. Je to vše uměle vytvořený problém kvůli zviditelnění jedné politické strany.

Re: Re: karlův most a foto
(tnf, 22. 6. 2012 - 14:20:25)
Odpovědět
Je to uměle vytvořený problém úředníky Prahy 1, kteří vydávají mnoho různých protichůdných vyjádření, ve kterých oscilují od neplacení bez povolení, pohoda, po 1/4 mega + nájem: http://goo.gl/oIa91 + spousta zveřejněných mailů na netu

Radnice musí jasně a veřejně deklarovat, že neexistuje žádná právní norma, která by umožnila výběr za stativ, či vyžadovala povolení k focení se stativem. Bohužel její úředníci stále mlží a čekají, kdo se nachytá a zaplatí, skoro mi to připadá, že jim to snad jde do kapsy, protože tohle by přece nemohli nijak zaúčtovat.

Re: Re: Re: karlův most a foto
(, 22. 6. 2012 - 16:10:27)
Odpovědět
Co deklarují úředníci Prahy 1 je přece úplně vedlejší. Ani oni, ani radnice Prahy 1 nemůže vykládat zákon. To může jen soud. A navíc nemyslím si, že zkouší, kdo zaplatí. Ta vyhláška už nějaký čas platí a neznám případ, žeby někdo byl podle ní postižen za focení se stativem.

Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(xcf, 22. 6. 2012 - 16:41:49)
Odpovědět
Jasně, protože celá radnice jsou ve skutečnosti agenti Pirátské strany, a ze všech sil se snaží o její zviditelnění.

Už to nehul.

dobra parafraze
(vencla, 22. 6. 2012 - 02:14:32)
Odpovědět
mozna ze jste cetli knizku "Den Trifidů"

Tady to je páni demagogové
(Pavel, 21. 6. 2012 - 20:44:23)
Odpovědět
Jak je vidět, nikdo nokoho nevyhání ani neprzekuuje. Pouze přichází jakýsi strejda a ptá se na povolení. Na to má právo a já mám právo se s ním vůbec nebavit. Pirátská strana akcí šíří demagogii a hodně nabourává svůj dosavadní obraz. Tak se na to podívejte - http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/zakaz-foceni-na-karlove-moste-vyzene-vas-agresivni-ochranka.html

Re: Tady to je páni demagogové
(Roj, 21. 6. 2012 - 23:53:24)
Odpovědět
Zvláštní, já v tomtéž dokumentu vidím, že tam vyhánějí a persekuují. Ale mám jen něco okolo 1 dioptrie. Kolik vy?

Re: Re: Tady to je páni demagogové
(, 22. 6. 2012 - 08:09:01)
Odpovědět
Zjevněšěšpatně vidíte Vy. V reportáži pouze přichází nějaký pán a chce jakési povolení. Tomu říkáte perzekuce ? Na ulici mne denně oslovují desítky lidí-pouličních prodejců a jako perzekuci to nepovažuji. V reportáži není nikde ani na záběrech ani řečeno v komentáři, žeby kameramana někdo vyhodil z místa nebo násilím vyvedl. To, že nějaký normální občan se zeptá na povolení je jeho právo a mé právo je ho ignorovat. Prostě to celé je jen výmysl zjevně pro zviditelnění Pirátské strany.

Re: Re: Re: Tady to je páni demagogové
(Roj, 22. 6. 2012 - 17:27:20)
Odpovědět
Po vás chtějí prodejci povolení?
Po mně ještě nikdy žádný. Teda nechtěl bych chodit ve vašich stopách!

Re: Re: Re: Tady to je páni demagogové
(VlK, 25. 6. 2012 - 21:09:31)
Odpovědět
Nikoliv - žádný pán nemá to nejmenší právo se mě ptát na povolení něčeho, na co povolení nepotřebuju! Kapišto? Nebo to potřebujete zahrát maňáskama?

Re: Tady to je páni demagogové
(tnf, 22. 6. 2012 - 00:22:10)
Odpovědět
Praha 1 operuje s těmito dokumenty:
a) Vyhláška č. 5/2011 o místním poplatku za užívání veř. prostranství. (poplatek 10Kč/m2 a den, filmová a televizní díla, žádné fotografování)

b) Usnesení Rady HMP č. 2064 (nájemné 10Kč/m2 a den, Podmíky natáčení filmů a reklam, žádné fotografování)

c) zákon č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích (ke zvláštnímu užití komunikace je třeba povolení majitele, zvláštním užitím je audiovizuální tvorba. audiovizuální podle mě znamená něco, co obsahuje audio a video stopu, tak to koneckonců chápe i autorský zákon; žádné fotografování)

d) zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích (zvláštní užívání veř. prostranství 10Kč/m2 a den, tvrdí, že fotografování spadá pod "poskytování prodeje a služeb" - tohle je asi jediná aspoň trochu sporná část, fotograf fotící novomanžele na zábradlí asi službu poskytuje, fotograf fotící pro fotobanku IMHO službu v tu chvíli neposkytuje. otázka je, zda tento výklad nekoliduje s pojmem komunikace, buď je most komunikace, nebo veřejné prostranství - § 34 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích: Veřejným prostranstvím jsou všechna náměstí, ulice, tržiště, chodníky, veřejná zeleň, parky a další prostory přístupné každému - tedy ne komunikace)

Re: Tady to je páni demagogové
(hm, 22. 6. 2012 - 10:16:28)
Odpovědět
on strejda pak volá policii.

Doporučení
(Jaroslav Vinický, 21. 6. 2012 - 19:43:19)
Odpovědět
Na každé obtěžování ochrankou volejte Policii České republiky kvůli omezování osobní svobody a napadení. Uvidíme, co PČR udělá.

karlův most a foto
(jan marek, 21. 6. 2012 - 19:30:18)
Odpovědět
byl jsem iniciatorem k napsání článku v Metru !
bohužel uvedený den budu v práci a je prakticky nemožné směnu zrušit * ať umysl dotáhnete do úspěšného konce

Re: karlův most a foto
(Jiří, 21. 6. 2012 - 20:38:19)
Odpovědět
28.6. 16:30. Ideální doba pro focení na Karlově mostě se stativem. Co tam fotit? Davy, které při pomalém posunu zakopávají o vše, co se do cesty namane? Skvělé, pirátská strano, to budou fotky do památníku, bravo !!! :-D

Re: karlův most a foto
(Pavel, 21. 6. 2012 - 20:45:34)
Odpovědět
Předpokládám, že jste členem pirátské strany.

Re: Re: karlův most a foto
(Roj, 22. 6. 2012 - 17:30:26)
Odpovědět
A na základě tohoto nesmyslného předpokladu šíříte po celém internetu fantasmagorie o "umělé akci Pirátské strany".
Dobrá blamáž! :-))

Re: Re: karlův most a foto
(jan marek, 22. 6. 2012 - 20:16:58)
Odpovědět
ne nejsem členem Pirátské strany a ani žádné jiné .
Jen jsem měl dobrý úmysl pomoci s tímto problémem ,
s kterým mám osobní zkušenost .Oslovil jsem pro deník Metro . Redaktor , to podle mne vzal však za špatný začátek , a ani mi sám neodpověděl na mou výtku. To , že se toho "chytla" Pirátská strana , za to nemohu * nedělám dusno na internetu , to dělají jiní , a je vidět bohužel docela učinně , jen jsem chtěl rozhýbat "ledy" aby se konečně řeklo , tak to je * jen se o tom léta píše *

Re: Re: Re: karlův most a foto
(, 22. 6. 2012 - 20:28:23)
Odpovědět
Trochu divné vyjádření. Mne neustále oslovují na ulici pouliční prodejci. Protože to považuji za perzekuci, oslovím deník Metro a ten to otiskne, že je vyhláška, která jasně neříká, že mne nesmí prodejci na ulici oslovovat. Chci jen rozhýbat vody, aby bylo jasné, jak to tedy je ...
Zkuste se zamyslet nad tím, co jste napsal. Nikdo nebyl z Karlova mostu násilně vyveden kvůli tomu, že fotil se stativem ani nikdo nebyl za to pokutován. To, že k fotografovi přijde jiný občan a řekne, že chce povolení je totéž, jako kdybych Vás na silnici zastavil a oznámil Vám, že nesmíte dále jet, protože si nepřeji aby na silnici byl provoz aut. Pokud někdo poté, co ho někdo na Karlově mostě osloví, že tam nesmí bez povolení fotit, se sebere a most opustí, je jen jeho osobní problém. Není to problém žádného zákona ani vyhlášky.

Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(jan marek, 22. 6. 2012 - 20:48:58)
Odpovědět
focení na Karlově mostě a pouliční prodejci.
trochu divné srovnání.
Ale v jednom máte pravdu , neměl jsem se tenkrát
nechat vyhodit.
Je to jako setkání s revizorem , je to psychologický boj , já na to bohužel nemám povahu a ani postavu !

Re: Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(Roj, 23. 6. 2012 - 09:44:14)
Odpovědět
Já myslím, že to byl dobrý počin. My si uděláme fajn akci, radnice a mafie z karlova mostu si uvědomí, že vocamcaď pocamcaď a jeden zoufalec se zde již odhalil, že je dement :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(, 23. 6. 2012 - 15:56:15)
Odpovědět
Nedá se upřít, že Pirátská strana má dobré nápady na PR a ty méně bohme obdařené vlastním úsudkem je schopna silně oslovit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(Jeden, 30. 6. 2012 - 21:29:04)
Odpovědět
To mi připomíná jestli víte jaké jsou dvě voličské skupiny ODS?
První s příjmem nad 60 a druhá s IQ pod 60.

Re: Re: Re: Re: karlův most a foto
(Jeden, 30. 6. 2012 - 21:50:59)
Odpovědět
Já myslím, že to až tak jenom vlastní problém není. To co máš ty na mysli je právo silnějšího ... nebo vláda mafie. Starej se jenom sám o sebe, je přesně důvod proč to může existovat. Když půjdu okolo, kdy někdo omezuje focení a myslím, že fotograf je v právu, tak se za něj postavím (samozřejmě vocamcaď pocamcaď).

Největší problém je, že v čechistánu se taková vyhláška docela dá čekat. Chybí už jenom to aby ti kontrolovali fotky cos vyfotil, zaplatil "Fotosvazu" poplatky, "nevhodné" fota ti vymažou a zaplatíš pokutu a náklady za vymazání. Když si fotky doma nahraješ na disk, zaplatíš výpalné Ose a když si je zazálohuješ na DVD tak taky. Pokud je zazálohuješ na internetu tak ti je znovu prohlédnou jestli nejsou nevhodné nebo jestli v nich nemáš zašifrovanou teroristickou zprávu nebo dokonce nějaké okopírované dílo od bítlz. Bohužel to není má bujná fantazie, v parlamentu takové zákony už byly a jsou a ještě horší. Tak nevím které stádium fašismu to vlastně je?

Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Honza H, 21. 6. 2012 - 15:06:57)
Odpovědět
Dobrý den,
zajímalo by mne zda někdo z Vás ví o někom kdo byl takto postihován v případě fotografování Karlova mostu. Jako fotograf o tomto "pravidle" vím, ale ještě jsem se nesetkal s tím , že by se někdo setkal s perzekucí. Pokud budu citovat článek:"...dybych chtěl zhotovit kvalitní výtvarnou fotografii, tak mám smůlu. Přiběhne ochranka a vyžene vás," popisuje svou zkušenost čtenář deníku Metro J. M. " tak dotyčný "J.M." říká "kdybych chtěl" nikoliv "když jsem".Tedy předpokládám, že z jeho strany jde pouze o úvahu nikoliv zkušenost. Budu rád pokud mne někdo opraví. Osobně by mne opravdu zajímala zkušenost někoho kdo se setkal, že by byl za fotografie pořízené na karlově mostě postihován, připadně pokud znátě nějaký případ prosím podělte se o informace. Takto se mi to zatím jeví pouze jako výkřik někoho kdo si všimnul něčeho co sice existuje ale nebylo na něm aplikováno.
Prosím budu rád za Vaše zkušenosti. Jako fotografa mne to opravdu zajímá.

Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(FiV, 21. 6. 2012 - 15:55:10)
Odpovědět
Opravdu musíme mít takové vyhlášky a chlácholit se tím, že nás nikdo neperzekuuje? My opravdu musíme mít zpoplatněné už i h.o.v.n.o. na záchodě, protože si to před náma někdo patentoval, než pochopíme, že totu cestou se nejde zaobírat.

Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Pavel, 21. 6. 2012 - 16:20:50)
Odpovědět
Nemáme žádné perzekuující vyhlášky. Vyhláška, kterou se stále oháníte, se netýká focení se stativem ale záboru plochy mostu. Tedy pokud tam přijede štáb se světly, odrazkami, elektrocentrálami atd. Pokud se tam postaví jeden člověk se stativem, vyhláška se na něj nevztahuje a může si fotit do aleluja. Důležité je jedno, což asi mnohým uniká - zákony a ani vyhlášky nevykládá nějaký magistrátní úředník, ale jen a jen nezávislý soud. Takže vyjádření magistrátu mohou být jaké chtějí, konečný verdikt v případě sporu vyřkne vždy pouze soud. Akce pirátů slouží zjevně jen k jejich zviditelnění a vše nasvědčuje tomu, že tahle strana je také původcem a iniciátorem lživých a zavádějících mediálních informací, které se v poslední době k tomuto tématu objevily. Akce, kterou na 28.6. chystáte je přesně to, čeho se vyhláška naopak týká. Tedy zorganizovaná skupina lidí bude omezovat provoz na veřejné komunikaci. Tady bude zásah Polici zcela na místě a případné finanční postihy také. Pirátské straně jsem dosud fandil, ale tímhle se u mne zcela odepsala.
A abych nebyl napaden, že sem píšu anonymně, tady je můj kontakt - machine@vol.cz

Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(jzvc, 26. 6. 2012 - 13:01:21)
Odpovědět
On nejaky zakon nekomu zakazuje nekam prijit a fotit? Tudiz zaklada nejake pravo policie ho tam odtud vyhnat? Vazne a ktery?

On totiz i pokud nekdo nekde zorganizuje shromazdeni bez ohlaseni, dopousti se tak maximalne prestupku (ten organizator), ale neexistuje moznost, jak to shromazdeni jakkoli rozpustit, neb to je ustavni pravo kazdeho.

Naopak trestneho cinu se dopusti kazdy, kdo se o neco takoveho pokusi.

Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Honza H, 21. 6. 2012 - 17:00:25)
Odpovědět
Souhlasím s názorem Pavla. Tato akce mi nepříjde zcela v pořádku. Má-li člověk problém s vyhláškou, myslím že by měl nejdříve kontaktovat své volené zástupce. O "lživých a zavádějících mediálních informací" nejsem přesvědčen, ale akce na mě opravdu působí poněkud samoúčelně pro vlastní zviditelnění. Její důsledek asi bude pouze znepříjemnění dne několika turistům, kteří nebudou mít ponětí o co se jedná. Proti demostracím jako projevu nespokojenosti nebo názoru nato že je něco špatně, nic nemám a podporuji je. Ale ne demostrovat jen proto, aby člověk demostroval, když jsou tu jiné a podstatně účinější cesty řešení zrovna v tomto případě.
ad) FiV: Myslím že vulgarity nejsou na místě. Nejde o chlácholení se že nás někdo neperzekuuje. Zajímal jsme se zda byl nějaký fotograf postihnut za focení se stativem, protože jak uvedl Pavel, vyhláška je směřována na omezovaní provozu.
Proto se ptám na zkušenosti s postihováním individuálního fotografa. Vše se dá překroutit, ale pokud by tato vyhláška běžně aplikována na jednotlivce co si chce udělat obrázek ze stativu bral bych to jako zvůli a šikanu. Proto bych chtěl vědět jak je to v praxi.

Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(tnf, 21. 6. 2012 - 20:04:47)
Odpovědět
Radnice Prahy 1 se ohání různými dokumenty. Problém je, že lidem, kteří chtějí fotit ze stativu, tvrdí, že si musí a) zařídit povolení k záboru (nájem+správní poplatek, dohromady myslím 110Kč), nebo b) totéž a zaplatit 250000 za most (odkazují na usnesení Rady HMP o filmování, nic o focení tam není), nebo c) nemusí se nic platit, nebo d) nájemné je 1000,- (na to žádná vyhláška není).
Na webu Prahy 1 je též spousta formulářů k záborům, zábor kvůli fotografování tam není. IMHO nemají právo vybírat vůbec nic a jenom čekají, kdo se nechá obrat. Když se bráníš, zvolí některou z vyhlášek, tou zašermují, když se bráníš víc, řeknou, že jste se špatně pochopili a že šlo o nedorozumění a že se nic platit nemusí.

Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(, 22. 6. 2012 - 08:20:15)
Odpovědět
Nikdo nikoho neobírá a není znám případ, žeby po fotografovi někdo nějaký poplatek chtěl. Navíc v reportáži mluvčí radnice sama říká opak toho, co tvrdíte. Takže už první vaše tvrzení le nesmysl.

Re: Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(tnf, 22. 6. 2012 - 23:34:37)
Odpovědět
Mluvčí je mluvčí, starosta je starosta. http://www.rozhlas.cz/regina/denik/_zprava/fotit-na-karlove-moste-smite-jen-bez-stativu-problem-muze
"„Focení s tím, že si někdo udělá momentku do své alba, já se domnívám, že toto nikdy omezováno nebylo. Tam šlo pouze o focení Karlova mostu pro komerční účely. Ono se to dneska těžko odděluje, takže tady byla přijata jistá pravidla, která říkala, že pokud jde o komerční focení s podstavcem, tak tam platí, že je potřeba požádat a zaplatit určitý poplatek," vysvětluje starosta Prahy 1 Oldřich Lomecký s tím, že cílem rozhodně není omezovat turisty, ale zejména soukromé firmy, které by mohly pravidla pro komerční focení památky jednoduše obcházet." (článek z 20. 6. 2012)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(, 23. 6. 2012 - 05:42:56)
Odpovědět
Nevím, jak rozliší, že fotím komerčně nebo soukromě. A jak na výsledném zveřejněném snímku kdo pozná, zda je focen ze stativu nebo z ruky. Celé od počátku je to umělý problém. Pokud si postavím foťák na stativ a nebudu uzavírat část komunikace kolem něj, nemá nikdo právo mne vykazovat nebo pokutovat. Nepotřebuji žádná povolení. Pokud najedu na Karlův most s vozem, štábem, uzavřu ho do poloviny šířky a budu tam fotit (třeba jen pro soukromé účely), budu muset zaplatit poplatky a předem si zažádat o povolení k záboru veřejné komunikace. Tak hovoří zákon a všechny vyhlášky. Nic víc.

Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(jan marek, 21. 6. 2012 - 19:32:08)
Odpovědět
pouhá nepřesná formulace.
asi před 3 lety mne ochranka opravdu vyhnala ,
tehdy jsem se nechal

Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Pavel, 21. 6. 2012 - 19:40:33)
Odpovědět
Ochranka nemá právo nikoho z veřejně přístupného místa vyhánět. o není problém vyhlášky, magistrátu nebo zákona. To je problém lidské hlouposti, že si nechá líbit nezákonné omezování osobní svobody.

Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Lukas, 21. 6. 2012 - 20:19:04)
Odpovědět
rikas mu ze je blbej, ju?

Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Honza H, 21. 6. 2012 - 23:27:58)
Odpovědět
Mám za to že "ochranka" nemá co vymáhat vyhlášku magistrátu...na dalnici mě taky nezastavuje nějaký motorkář z klubu přátel za pomalou jízdu. myslím že tady se už dal řešit za přítomnosti policie. Nemyslím si, že by to bylo lidské hlouposti, a situaci kdy na clověka naběhnou ostří hoši si člověk asi jen tak nevybaví nic o nějakých vyhlášká, právu a zákonech. NA druhou stranu když už na člověka "na clověka naběhnou ostří hoši" tak o to spíš bych hledal pomoc u mužů zákona pokud jsi nejsem vědom že bych provedl něco "špatného". Pokud Vás vyhnala "ochranka" tak ano podle mne jste oběť, ale nikoliv vyhlášky, nýbrž napadení osobou zaměstnanou u soukromé organizace.

Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(, 22. 6. 2012 - 08:21:23)
Odpovědět
No to je pochopitelné, ale nevidím na Karlově mostě ani na záběrech Novy žádné "ostré hochy". Vidím tam přitloustlého strejdu, který se klidným hlasem ptá na nějaké povolení. Jinak souhlas.

Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Sagitarius, 22. 6. 2012 - 14:13:23)
Odpovědět
A nebyl ten strejda od Novy? Věřím že vostří hoši se těm jejim profláklejm xichtum vyhnou obloukem... :-)

Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(FiV, 22. 6. 2012 - 21:40:30)
Odpovědět
Ano, takže prostě každý musíme být advokátem, abysme mohli prosadit zákonost? Tomu říkám svobodná demokratická republika

Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(, 23. 6. 2012 - 05:46:12)
Odpovědět
To nechápu ? Od starověku platí, že neznalost zákona neomlouvá. Nebo se snad musíte být advokátem abyste věděl, že se nesmí krást, vraždit nebo podvádět ? Pokud takto přistupujete k životu, je mi Vás upřímně líto, protože zřejmě každý si Vás může houknout a Vy posloucháte, protože "nejste advokát a neznáte zákony" a tedy ani svá práva. Jste tedy vlastně poslušnou ovcí, která poslechne každého. Ale to si pletete, takové lidi vychovává totalitarismus, nikoliv demokracie.

Re: Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(Roj, 23. 6. 2012 - 09:49:03)
Odpovědět
Nemusím být advokátem, abych věděl, že se nemá vraždit. To ví asi každý.
Ale znát každou úchylnou vyhlášku, v tom je trochu rozdíl, zvlášť, když ty vyhlášky neznají ani ti, co je schvalovali.

Pokud tento rozdíl někdo nechápe, je s podivem, že se naučil psát a praktické využívání této dovednosti ho spíš zzesměšňuje.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolik lidí už bylo postihnuto ?
(, 23. 6. 2012 - 15:59:09)
Odpovědět
Ani starosta Prahy 1 ani úředníci žádnou vyhlášku neschvalovali. Je vidět že nejen, že neznáte svá základní práva ale nemáte ani páru o tom, jak a kdo schvaluje v ČR zákoné normy. A notabene i kdyby tito vyhlášku schvalovali, nejsou to oni, kdo ji bude vykládat. To u nás, bohudíky, může pouze soud. Takže bláboly starosty, úředníků nebo tiskových mluvčích jsou zcela irelevantní.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Piráti
články v rubrice

28. 4. 2013 | 305
Zkorumpované banky, zkorumpovaný kopírovací průmysl: Jaktože můžou externalizovat své obchodní problémy?
1. 4. 2013 | 69
Je konec
16. 3. 2013 | 251
Piráti zvou příznivce k otevřenému překladu knihy CryptoParty Handbook
8. 3. 2013 | 758
Evropský parlament bude příští úterý hlasovat o zákazu veškerého porna v "médiích". Ano opravdu. Podnikněme okamžitou akci!
3. 3. 2013 | 753
Guerilla Open Acces Manifesto: Otevřme přístup sami
14. 2. 2013 | 100
Jsou nároky isify a LogiCallu z vymáhání práv k fotografiím oprávněné?
14. 2. 2013 | 33
Nové Pirátské dvanáctero aneb jak se z toho nezbláznit
10. 2. 2013 | 161
Soud pro lidská práva: Tresty za sdílení souborů jsou porušením lidských práv
20. 1. 2013 | 102
Sledujuseriály.cz opět v provozu
7. 1. 2013 | 320
Kampaň za referendum na Praze 7
1. 1. 2013 | 386
Novoroční řeč pirátského kapitána Ivana Bartoše
19. 12. 2012 | 94
Kulatý stůl iniciativ 17.12.2012
16. 12. 2012 | 326
Britská bitva o Pirátskou zátoku
6. 12. 2012 | 65
Piráti nabízejí místa ve volebních komisích pro volbu prezidenta
30. 11. 2012 | 285
Lidé si přejí zrušit OSA
28. 11. 2012 | 71
LEGO zasáhlo do politické soutěže: Politika vadí, porno je v pohodě
30. 10. 2012 | 461
Je načase zrušit volební klauzuli!
26. 10. 2012 | 927
600 dnů do evropských voleb v roce 2014: Proč jsou pirátští europoslanci v Bruselu potřeba
21. 10. 2012 | 2320
Členka ODS Pirátem!
11. 10. 2012 | 32334
Městský soud v Praze nařídil České pirátské straně odstranit předvolební spot
Nejnovější zprávy
Korupce je podstatou současného politického systému.

16. 6. 2013 | Politika | 130
Současná aféra není ničím překvapivým, naopak překvapivé je, že politickou korupci a zneužívání moci policie a soudy řeší. Nicméně vše má nějakou příčinu.
Zobrazit celý článek ►
 

Zaměstnávají České dráhy sebevražedné manažery?
27. 5. 2013 | Kauzy | 427
Poměrně známou záležitostí je, že v současné době česká železnice registruje osmiprocentní meziroční nárůst cestujících. To je popravdě, s ohledem na minulá léta propadu a stagnací, velmi pozitivní zpráva. Proto mnohé zarazilo, že prakticky vzápětí po zveřejnění oné pozitivní zprávy přišla zpráva další a to, že stát omezí místy až zásadní dálkové vlaky, které často tvoří páteř systému a jejichž zrušením nemálo současných cestujících zvolí jiný dopravní prostředek, popřípadě od cesty upustí zcela, což například u rekreační dopravy může mít i doposud velmi opomíjený sekundární vliv na provozovatele služeb pro návštěvníky v cílových destinacích.

Sociální stát a nezaměstnanost žen
6. 5. 2013 | Názory | 997
Jsem nadšená, že mohu žít v Evropě, kde mám jako žena především volební právo a ekonomickou svobodu. A jaká je realita?

Zkorumpované banky, zkorumpovaný kopírovací průmysl: Jaktože můžou externalizovat své obchodní problémy?
28. 4. 2013 | Piráti | 305
Žijeme v době, kdy si někteří politici myslí, že krach některých podniků musejí zaplatit všichni, ale když ty samé podniky uspějí, můžou si nechat veškerý zisk pro sebe. Je to absurdní a pro rozvoj fungující ekonomiky škodlivé, a navíc to ohrožuje základní občanské svobody. Bankovní sektor a kopírovací průmysl v této oblasti vyčnívají jako nejvíce parazitující hříšníci.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Reportáž  *Fotogalerie  #Pirátská síť  @VideoChat  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový deník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování a svobodné tvorbě.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Pirátské noviny podporují Českou pirátskou stranu

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha
Informace o redakci Pirátských novin
Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je dovoleno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.