Bezvavlasy dosáhla miliardového obratu a vítá nového ředitele

Nástup nového ředitele
Česká společnost Bezvavlasy, která se specializuje na vlasovou kosmetiku, dosáhla významného milníku ve své historii. Její tržby poprvé překročily hranici jedné miliardy korun. Tato událost přichází v době, kdy společnost vítá nového ředitele Daniela Horáka. Horák má za sebou úspěšnou desetiletou kariéru ve vedení sítě lékáren Dr. Max v Česku pod investiční skupinou Penta, kterou v době jeho působení transformoval na jednu z největších lékárenských sítí, jak v kamenných prodejnách, tak online.
Nyní si Bezvavlasy klade za cíl pod vedením Horáka expandovat na mezinárodním poli. Horák je považován za klíčovou postavu této strategie, a to především díky jeho bohatým zkušenostem v oblasti obou typů obchodů - online i offline. Plány společnosti zahrnují rozšíření přímého prodeje (B2C) na více než deset evropských trhů během následujících tří až pěti let.

Strategie a budoucí plány
Sloučení Bezvavlasy a Hair Servis vedlo k vytvoření silného obchodního modelu, který kombinuje online a offline prvky. Tento model chce společnost využít při expanzi na nové trhy. Digitální transformace B2B distribuce v České republice má dále posílit a podpořit existující offline distribuční síť a zákaznickou základnu.
Ačkoliv jsou plány ambiciózní, setkaly se s překážkami. Vybudování nového centrálního skladu v obci Bor v okrese Tachov bylo odsunuto o rok kvůli vysokým akvizičním nákladům a komplexnosti celé transakce. Tento sklad by měl sloužit celému evropskému trhu a posílit schopnost společnosti reagovat na rostoucí poptávku.
Zaostření na online expanzi pod značkou Bezvado je pro Bezvavlasy jedním z hlavních cílů. Až se podaří otevřít moderní sklad v Boru, výrazně to zefektivní logistické procesy a usnadní expanzi na nové trhy. Horákova role je klíčová nejen pro současný úspěch, ale i pro budoucí růst společnosti na mezinárodní úrovni.